[GPRO]Comunity Server [EN/FR][EUROPE] High Quality Hosting [24/7]

    Joined
    Oct 13, 2012
    Messages
    6
    Reaction score
    0
    • Legacy Citizen 2
    • Legacy Citizen
    Hi everyone ! I m here to invite all of you to join our server : [GPRO]Community Server
    Gpro is a multigaming french team but every nationality are invited on our server !
    No rules ! Pirates, Traders, Heros everyone is welcome !
    we have constated the lack of EU server on starmade so we are pleased to offer you one ! We are waiting for you !

    Salut tout le monde ! Je suis la pour vous inviter sur notre server : [GPRO]Community Server
    La team Gpro est une team multigame francaise mais toutes les nationalités sont invitées sur notre serveur !
    Pas de regles ! les pirates, marchands, heros tous le monde est le bienvenu !
    Nous avons remarqué le manque de server EU donc nous vous en offrons un ! On vous attends !

    IP : fox-warrior.com:4242
     
    Joined
    Mar 29, 2013
    Messages
    7
    Reaction score
    0
    Very stable server, No lag so far, Needs latest update/fix thought :)
     
    Joined
    Oct 13, 2012
    Messages
    6
    Reaction score
    0
    • Legacy Citizen 2
    • Legacy Citizen
    lol schema is so fast with updates XD

    OK guys server is running and updated !
     
    Joined
    Oct 13, 2012
    Messages
    6
    Reaction score
    0
    • Legacy Citizen 2
    • Legacy Citizen
    sorry guys the server crashed during the night i m searching for a watchdog script :)
     
    Joined
    Mar 29, 2013
    Messages
    7
    Reaction score
    0
    Great server and pretty much lag free ! Needs more people to shoot at :)
     
    Joined
    Mar 30, 2013
    Messages
    2
    Reaction score
    0
    Le serveur est HS depuis quelques minutes... A part ça ça reste pour moi un super serveur qui assure une bonne connexion ;)
     
    Joined
    Oct 13, 2012
    Messages
    6
    Reaction score
    0
    • Legacy Citizen 2
    • Legacy Citizen
    tyhe server was freezed sorry java trolled me i wasn t even able to terminate the process i had to restart the whole server
     
    Joined
    Oct 13, 2012
    Messages
    6
    Reaction score
    0
    • Legacy Citizen 2
    • Legacy Citizen
    ok i found the bug the server was freeze because of a ship that was stuck in 50000+ coordinates it s fixed now :)
     
    Joined
    Oct 13, 2012
    Messages
    6
    Reaction score
    0
    • Legacy Citizen 2
    • Legacy Citizen
    Sorry guys the server has ensued some difficultys yesterday i will update it to the last version at about 1pm today and everything will be fixed :)

    EDIT : OK GUYS server is running and working again sorry for the inconvenience :)
     
    Joined
    Apr 4, 2013
    Messages
    14
    Reaction score
    0
    • Legacy Citizen 2
    • Legacy Citizen
    Yay ! Un serveur Français =)



    On a renoncé à l\'hébergement avec mes amis depuis quelques temps parce que les mises à jour allaient trop vite et qu\'on avait du mal à conserver l\'univers entre deux mises à jour.
     
    Joined
    Jun 25, 2013
    Messages
    7
    Reaction score
    0
    • Legacy Citizen 2
    • Legacy Citizen
    Depuis hier jessais de me co et je block a mon nickname dans la mini fenetre de loading ?